پارک آبی ایرانیان مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

این پارک آبی یکی از بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد می باشد . شرکت کانادایی White Water Park که بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیا می باشد در سمت مشاور پارک آبیی SIAM PARK را در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب کرده است . در این پارک آبی می توانید موج سواری یر روی تخته در استخر موج را تجربه کنید .مسافران تور مشهد فروردین 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند . وسعت این مجموعه به بزرگی 14 زمین فوتبال می باشد . این پارک آبی شامل دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان می باشد و در زمستان هم قابل استفاده می باشد . این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد استفاده کرده است .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

این پارک دارای بازی های متنوع تری نسبت به پارک های آبی در سایر نقاط ایران می باشد . از جمله بازی های این مجموعه می توان به : رودخانه خروشان ، اسکی روی آب ، سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر ، چاله فضای ، سرسره های آهسته ، سرسره های سرعتی ، سر سره های رنگین کمان ، استخر موج ، سونا خشک و بخار ، سرسره کودک ، جکوزی ، حوضچه آب سرد . مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند . این مجموعه همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سینما 5 بعدی ، حمام ترکی و ... نیز می باشد .

پارک آبی ایرانیان مشهد

 مسافران تور مشهد 94 می توانند لحظات شادی را در این پارک زیبا سپری کنند .

مطالب مرتبط :

پارک آبی ایرانیان مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی ایرانیان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی